Friday, September 4, 2009

kawan2ku......


Hai sume...ermmm ari ni aku nak kongsi sket rasa hatiku...cewah ayat skema la pulak...hmm ni la kawan2 group assignment aku n merangkap kawan baik aku sendiri kat UiTM ni...susah senang bersama...aku ingat lagi kte orang terpaksa ponteng kelas MTC012 sbb tak dapat print assignment...time 2 pulak akak yang ada wat business print tak ada kat bilik dorang...apa lagi mcm cacing kepanasan dibuatnya...bila nak guna print sendiri print pulak tetiba jam...n at d same time lap top pun hang...hisy mmg menguji kesabaran tol mse 2...nasib baiklah lecturer kte orang memahami permasalahan kte orag mse 2... walaupun kte org ponteng kelas dia tapi bukan bermakna kte org budak jahat aw...well apa2 pun semua assignment 2 n dia nye presentation pun dah selamat disiapkan...alhamdulillah...skrg ni aku nak kne tumpukan mase untuk wat sketch n test CSC...harap2 dapat wat yang terbaik n semuanya berjalan ngan lancar... =) weeeehaaaaa

No comments:

Post a Comment