Wednesday, March 10, 2010

sakitnya....

Hmmmmmmm rasa nak nangis je rasanya bila hidung aku terluka......
walaupun lukanya nampak sikit tp dia punya sakit jgn ckp r...bila nak lap muka je aku akan rasa mcm nk menjerit....dh lah sakit satu hal dan luka tuh jugak membuatkan hidung aku mcm ada tahi lalat seketul.....betul2 kat atas hidung aku...hisy time ni lah hidung ni nak wat masalah....

bila aku terserempak ngn kengkawan je ada je mulut dorg nak bertanya...."qila, apa kat hidung tuh"......hisy kalo dah nmpk hidung aku ni lain mcm tok sah lah mulut tu nk menggatal tnya....wat2 paham jela walaupun korang tak paham....jenuh mulut aku nak menjawab....

satu lagi hal yg aku rse patut diperbincangkan.....aku selalu perhatikan ble org nak keluarkan duit.....ble line dh mcm bentuk zik zak ada jugak yg nak potong lain....no manners tol!!!!ada tu yg aku paling geram bila aku dh beratur dlu n dorg elek je dok menyelit kat dpn aku....pas tu wt muka tak bersalah lak tuh....hish rse nk bgi penyepak je.....aku mls nk sound org.....kang kalo aku dh sound dgn mulut lancang aku ni kang tak pasal2 org tu terkincit kat dlm seluar....

selagi aku leh bersabar ngan sikap korg yg tak pape tuh aku akn cuba bersabar....tp jgn lah nak main kasar.....lu ingt Atm tu bapak lu punya....tlg ah jgn nak wat muka bodoh tahi kucing kat dpn aku ble dh potong line tuh....kot ye pun buat lah muka bersalah sket...takde lah aku nk melenting.....ada paham???? sekian..... wassalam....

1 comment: