Wednesday, June 2, 2010

inilah masanya.....

hmmmm aku rse inilah masa yg paling sesuai utk aku menulis....lama giler kot aku biarkan blog aku ni dipenuhi sarang2 tebuan.....seriously mmg takde masa langsung nk bkk blog....

firstly mmg byk benda yg terjadi kat dlm hidup aku semenjak dua ni....mula2 aku dpt jdi pembantu mahasiswa n best giler kot jdi pm...pengalaman yg tak akan sesekali aku lupakan...mse kursus sblm jdi pm,,,,aku terpaksa minum benda yg paling menjijikkan yg pernah aku makan...telur + ikan sardin yg kat dlm tin n sardin tu blm masak....yewwwwwww.....sgt2 menjijikkan kot....

then pas tu bermulalah minggu destini siswa yg boleh dikatakan menyeronokkan....pelajar2 kali ni mudah menurut kata...tak terlampau degil......sebenarnya perkara yg paling best ialah apabila aku dpt berkerjasama dgn senior2...sepanjang kursus dijalankan,,,aku tak pernah merasakan bahawa mereka itu adalah senior aku...aku rasa kami semua sbg satu keluarga....tiada istilah junior dan senior....

hbs je MDS,,,,,cm biasa kelas pun start...first class dh ada assignment kot...giler gempak....hmmmm skrg ni aku kne tumpukan plak perhatian kat pelajaran,,,,,tak boleh main2 lagi...cuti sem pun dh berakhir maka dgn itu bermulalah episod membaca buku....waaaaaaaaaa otak dh berkarat kot sbb cuti ari tuh lme giler....huhuu....k r wasssalam..... =)

2 comments: