Sunday, July 11, 2010

saat2 yg tak dapat dilupakan.......

Assalamualaikum........first skali nk kongsi sikit perasaan aku terpaksa bawak kete manual mse nk g titi hayun kat yan .......itu adalah kali pertama aku kne bwk kete manual selepas satu setengah tahun aku dpt lesen kete......mse awal2 bwk tu rse mcm nk menangis......then,,,,,mse nk melepasi pak guard aku tersalah msk gear la plak....aku msk gear tak jalan2 gak kete uh,,,kete kat belakang aku dh lah berduyun2.....malu nk mampos aku mse tuh....mse tu aku tipu mak guard yg aku bukan pelajar......lawak pun ada, takut pun ada.....haisy.....

lps blk titi hayun keesokan harinya ada hari sukan la plak....aku jadi ajk makanan....itu tak pe lagy....yg aku geram tu bdk2 pre law ni minum air bergelen2.....naik jenuh aku....asyk2 nk kne bancuh air.....dh lah minum air free....byk komplen lak tu....aku rse nk cabai je mulut dorg uh.....hbs je sukan,,,cm biase aku blk bilik....penat jgn cakap r.....ble aku bukak je tudung aku tgk muke aku dh mcm panda!!!!!!!!!! hitam legam......bhg tepi muke tak hitam.....rse nk meraung je mse tu....waaaaaaaaa..........so skrg aku kne scrub muke aku setiap hari.....kalo sblm ni aku scrub muke seminggu sekali sbb tak elok scrub muke tiap2 hari takut nnti ade masalah lain plak yg timbul...tahu2 jela,,,,scrub kan kasar.....kulit manusia kan halus...tp dlm hal aku ni aku kne lakukan sesuatu supaya kulit aku yg dh mcm panda ni supaya cerah blk....dh lah kulit aku ni tak putih,,,,ble sun burned seyes dh mcm org minyak.....Ya Allah,,,,,,kembalikanlah warna kulit aku yg dahulu.....amin,,,,,

No comments:

Post a Comment