Tuesday, December 14, 2010

berkongsi cerita....

Pada pagi yg indah ini,,,aku ingin kongsikan rasa hati ak...
pada entri yg tempoh hari,,,entri ku agak beremosi
dan boleh dikatakan agak kecelaruan....
tp hari ni aku mulakan dengan kehidupam yang baru
dan penuh dengan keazaman yang baru...
aku akan melalui kehidupan sebagai seorang pelajar dengan rasa
penuh bangga walaupun aku tahu bahawa banyak ranjau dan duri
yang harus aku tempuhi di hari esok....
cuma satu tekadku iaitu,,,sesukar mana pun lumpur yg akan
aku lalui akan ku laluinya dengan penuh kesabaran dan akan aku
gagahkan diri ini untuk melaluinya hingga ke garisan penamat...
terima kasih kepada yag maha Esa kerana memberikan aku dugaan yang maha
hebat dalam aku menenpuh alam pembelajaran..
mengingatkan bahawa Allah hanya akan menguji hamba2nya kerana dia sayangkannya..
megetahui akan hal itu ak rasa bersyukur yg teramat sgt krn ak tahu bahawa
aku adalah salah seorang hamba yang disayanginya.

selama ini
selama aku 'menetap' di merbok,,,aku merasa bertuah krn
dipertemukndengan seorang kakak yg terlalu baik buat ak....
memanglah aku telah mempunyai seorang kakak kandung...
n ak juga sygkan kakak kandungku..i do love her....very much....walaupun kami selalu jgk berkelahi...biasalah tu,,,adat adik beradik lah katakan...
tp kakak yang di merbok ni boleh ak ibaratkan sbg kakak aku yg kedua...
huhhuhuuhu...dan kakak yang aku maksudkan ialah kak NAJMIN HANA!!!!!
atau mesra dipanggil kak min olehku n bro min oleh teman2 yg lain...
thanks for being my 'kakak' n my friends kak min....i really2 appreciate it....
kak min selalu ada ketika ak gembira mahupun sedih...sama mcm fatin,,,kawan baikku...
selalu menceriakan hari ku...mengenali insan ini merupakan perkara yang paling
membuatkan ak rasa gembira...baik budi pekerti,,memahami,,,tak sombong,,,jaga tingkah laku,,mengambil berat.....ble masa bergelak ketawa,,,kami akan ketawa,,,jika time serius kami akn serius...tp lps ni kak min dh takde kat merbok lagi....
sbb dia dh smbg blaja kat tmpt lain....maknanya saya juga dh kehilangan seorang kakak yg sgt saya sayangi...apa2 pun semoga berjaya ya kak min!!!!!doakan juga kejayaan saya...Saya pasti kita semua akan berjaya.....hhhhhhhmmmmmmm ok lah....i hve to go now...
k jumpa lagi di lain masa ya blogger2 sekalian.....assalamualaikum.... =)

No comments:

Post a Comment