Saturday, January 22, 2011

maaf.......

Byk perkara yg berlegar2 dlm kotak fikiranku sepanjang minggu ini....
byk perkara yg ak lupa...kdg2 tu naik fed up ak dibuatnya...rasa sakit ati pun ada gak.....sampaikan sume benda yg ak wt serba tak kne....kadang2 tu ada je benda yg ak suka tgglkn merata2 n lps tu ble time nk cari balik dh lupa nk letak dkt mana...haihh,,,sakit ati tol...bkn apa,,sakit ati ngn perangai sendiri....agaknya byk sgt mkn semut kot...huhu,,,,n kali ni ak lupa nk wish birthday kwn baikku,,fzul....sorry sgt2 tau fzul...bkn apa,,,kepala kte serabut sket kali ni n serius lupa gler2 nk wish....sorry tau.....ak harap sgt2 mggu ini dan mggu yg akan dtg dapat ak lalui dgn penuh kesabaran dan ketabahn...... =)

1 comment:

  1. xpa2.aritu kan dah wish. :) tengSs. biasa la lupa tu.he3

    ReplyDelete