Friday, August 7, 2009

alam universiti

Pertama kali aku melangkah ke alam universiti membuat aku berasa gentar dan ketakutan. Kadangkala aku berasa begitu teruja untuk merasainya. Banyak perkara yang terlayar di mindaku sebelum aku menjejakkan kaki ke tangga universiti. Apa yang pasti perasaan itu akan terus segar di dalam ingatanku. Aku mengerti bahawa bukan mudah untuk menempatkan diri di dalam sebuah universiti. Tidak dapat ku lukiskan dengan kata-kata bagaimana gembiranya perasaanku serta kedua ibu bapaku apabila mendapat khabar berita bahawa aku diterima masuk ke UiTM... Tidak keterlaluan jika aku mengatakan bahawa keluargaku boleh dikatakan keluarga UiTM kerana kakak, abang serta diriku ditempatkan di sebuah universiti yang sama iaitu UITM...... Kadangkala rasa boring jugak.... Asyik-asyik UiTM... Tapi tak mengapa, UiTM TETAP DIHATIKU........................................... Weeeeeehaaaaaaaaa :)

No comments:

Post a Comment