Friday, August 21, 2009

selamat berpuasa semua

Assalamualaikum......apa khabar sume???? Hmmmmm........esok dah nak puasa, rasa mcm baru je smlm msk U....tiba2 dah msk bln puasa....rasa sekejap sesangat masa berlalu. Tadi aku pegi CS lagi bli barang makanan utk bulan puasa.... tapi kali ni aku g sorang2 je... takde la takut sgt.. walaupun aku di tempat org, aku tetap beranikan diri.... kadang2 rasa boring pun ada bila tggl kt cni... maklumlah kat melaka kan ada byk tempat2 bersejarah so ada ramai sgt pelancong asing yang datang.. bila pelancong asing ramai yang dtg, so byk lah tempat2 yg boleh dilawati.. tp itu tk bermaksud Kedah tak best, cuma x biasa lagi kt cni.. jauh dari keluarga pulak 2... cedeynye :( inilah kali pertama aku x b'puasa bersama keluarga aku... maklumlah dari kecik sampai la form 5 x pernah sekalipun berengang dgn keluarga..... well apa2 pUn, aku nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadan al mubarak n selamat berbuka utk esk... Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment