Saturday, February 6, 2010

keseraman dan kesuraman

hmm keseraman dan kesuraman adalah dua perkara yg amat berbeza...
kedua-dua telah aku alami mlm tadi...dalam kesuraman malam aku meredah hujan seorang diri tanpa ditemani sesiapa...walhal pada tika itu jarum jam sudah menunjukkan angka 1 pagi.....hmmm pada awalnya fatin dan safwah telah mempelawa diriku untuk berjalan beriringan bersama-sama mereka namun dia atas kedegilan diri, aku menolak pelawaan mereka....secara kebetulan pada ketika itu there is one umbrella only...so aku pon blk sorang2....dalam pada aku berlari seperti lipas kudung, terdetik perasaan takut di dlm diri...secara tiba-tiba aku terasa seram....sudahlah aku seorang diri then pukul 1 pagi lak tuh...sangat menakutkan ye....aku takkan sesekali wat keje gila tuh lagy....oh tidak akan sesekali....tulah padahnya aklu org jual mahal nih.... moral of the story, "aqila, lain kali ko jgn nak tunjuk berani ye!!!! "

No comments:

Post a Comment