Wednesday, February 24, 2010

panassssssss........

Assalamualaikum.... aku tak tahu kenapa sejak kebelakangan ini aku ayk rasa bilik aku ni mcm perlu diletakkan sebuah air cond....aku terasa amat panas ya sekarang ini.....
alangkah bagusnya jikalau setiap bilik di kolej masria ini dipasangkan dengan sebuah penghawa dingin.....compem aku tak kuar bilik......result trus 4 flat!!!! muahaha.....
macam sekarang nih, aku sememangnya tak senang duduk dibuatnya...sekejap2 g blk air cuci muka......dek kepanasan yg melampau ini juga aku rasakan inginberendam di dalam ketulan ais SELAMA 1 MINIT JE!!!!! kalo lme2 mau mati keras aku kt dalam ais tuh.....tak sempat plak nk jwb exam.....k ah mood aku pun terasa berkurangan skg nih sbb KEPANASAN!!!!!!!! k bubuy sume, wasalam..... >_<

No comments:

Post a Comment