Monday, November 9, 2009

alah kelas L sem depan dah tak wujud lgi.....


cedeynya....sem depan kelas L dah takde lg....its unfair!!!!!dahlah esok result exam kuar...takutnya...aku lak stay kat kolej je sbb ari 2 ada peksa muet...kalo nak balik melaka p0n membazir duit je, dahla tiket bas mahal...but the worst thing is kat kolej ni takde orang terutama kat floor aku sbb kat floor aku nie byk budak pre law n wat mse skrg ni pre law students tgh cuti sem....mlm ni pulak mimi,joaina dgn bund dah nak balik....that means aku takde kwn la nak beborak....alamatnya aku akan mati kebosanan sehingga ari khamis ni....waaaaaaa tak sanggup rasanya tinggal keseorangan....itulah,ayah aku suruh balik tp aku tak nak balik...inilah padahnya....tp aku cuma tak nak membazir duit utk tiket bas je...tp sekurang2nya fatin ada kat cni sbb dia jd PM walaupun pada hakikatnya dia selalu takde kat bilik krn menguruskan budak2 pre law second intake...aku nak kongsi satu cite ngan korang sume...cite ni pun fatin yg smpikn kat aku sbb dia jd PM...adalah sorang budak pre law second intake ni yang dh blaja medic kat ireland selama 3 tahun...tup tup berhenti sbb nak amek law...rugi kan?????tp tak pela.dh itu pilihan dia,nak wat camne...WELL lastly aku harap k0rg sume doakan aku agar dapat result 3 pointer ke atas eh...bubuy, assalamualaikum....weeeehaaaaa =)

No comments:

Post a Comment