Saturday, November 21, 2009

pandangan lelaki terhadap.........

Hmm aku rse ari ni aku nak tukar sikit topic yg akan aku coretkan......ari nie aku nak luahkan pendapat aku tentang pandangan lelaki terhadap PEREMPUAN.......hmmm first skali aku nak sentuh pasal pakaian perempuan.....byk lelaki akn terliur kalo tengok perempuan 2 pakai yg seksi2 n mostly dorang lebih suka jadikan perempuan cam 2 sbg girlfriend dorang....tapi bila perempuan 2 ajak kawin, lelaki 2 tak nak pulak kawin dgn pempuan 2....dorang cakap perempuan cam 2 tak best dibuat bini...banyakla dorang punya tak best...pigila...mcmla dorang 2 best sangat....boleh jalan...kalo dah rasa tak best utk dibuat bini, tak payahlah nak jual minyak mase awal2 ngorat pompuan 2.....tak suka cakap je tak suka...habis cerita....

yg kedua....bila pempuan 2 cakap dengan penuh kelembutan n lebih sesuai ditafsirkan dengan tergedik2 bila bercakap....lelaki2 zaman sekarag ni aku tengok memang suka bila pempuan cakap dengan gaya yg tergedik2...lelaki ni mmg gemar bila makwe dorang bercakap dengan penuh lenggok yg menggoda...hisy menyampah aku....apa yang menghairan aku, pempuan2 zaman skg ni bila bercakap dengan pakwe dorang buakan main lembut lagi...tapi bila cakap dgn mak dorang...pergh bukan main kasar lagi.....kalo boleh macam nak terkeluar anak takak menjerit n memaki hamun mak dorang...padalah selama 9 bula n 9 hati ibu kita mengandungkan kita dengan penuh kelembutan...tapi apa yg ibu2 kita dapat?????tengkingan, caci maki n segala macam makian lagi ah....kalo aku cakap mak aku mcm 2 dah lame mak aku rejam aku sampai mati....kalo tak pun mak aku akan benam aku kat dlm sungai sebelah umah aku 2/benam dlm kolam ikan kat depan umah aku....

apa yg dapat aku lihat, lelaki2 zaman skrg ni akan mencari perempuan yg sopan dalam berpakaian n lembut tutur bicara apabial berbicara dgn kedua ibu bapa mereka.....itu apa yg aku nampaklah selain drpd sembahyang lima waktu....kalo pempuan 2 dh terang-terangan maki mak dia sendiri apatah lagi bila dah kawin....dgn mak lelaki2 tu skali akn kne maki....siapa yg nak kan....so kpd pempuan2 diluat sne, behave urself wherever u r....sory kpd lelaki2 di luar sne...jgn terasa dgn apa yg aku cakap ni...aku bukan nak condem korang cuma ini sekadar pandangan aku...begitu juga dgn perempuan2 di luar sane...ku susun 10 jari tanda mohon maafku...assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment