Tuesday, November 17, 2009

mula nak adapt member kls pl2H...


Skrg ni aku nga cuba nak adapt dalam suasana kls baru...pelajar2 dia pun okey gak...apa yg pasti hhidup ini perlu diteruskan...buat ekin, don't give up gurl...i know u can do it...skrg ni ktebukak sem baru...jgn cepat mengalah...jangan kerana kls pl1l dh dibubarkan, kte akan cepat mengalah...cuma apa yg aku dapat simpulkan drpd kejadian yg berlaku ini, apa yg pergi sesungguhnya sungguh sukar untuk diperolehi kembali...kita manusia hanya dapat merncang tapi tuhan yg menentukan segalanya...aku hanya dapat berserah pada takdir...mungkin ada hikmah mengapa kelas pl1l tak dapat dikekalkan...skrg ni aku nak fikir yg positif je...aku nak buka buku baru...aku tak nak toleh ke belakang lagi...yg dh berlalu tu biarkan ia berlalu...sejak kebelakangan ini aku merasakan byk ujian yg berlaku dlm hidup aku...kadangkala tu rasa tak tertanggung segala beban itu...namun seperti apa yg telah aku katakan sebentar tadi, i must think positive..take it as a challenge...NOTHING IS IMPORTANT....k lah, aku rasa dah banyak sangat aku membebel...mesti korang dah malas nak dengar lagi kan?????k r bubuy, assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment