Saturday, January 30, 2010

hari ini dan semalam...

Assalamualaikum........Apa yang aku harapkan adalah hari ini akan menjadi lebih baik drpd smlam dan hari esok akan menjadi lebih baik drpd hari ini...

sesungguhnya manusia itu tidak pernah sempurna...
namun dalam ketidaksempurnaan itu kita harus berusaha selagi terdaya agar melakukan apa jua perkara sebaik mungkin...

dan itulah yang aku cuba mengimplikasikan pada tika ini....
aku cuba sehabis daya apa yg aku mampu dalam menyiapkan apa jua yang harus disiapkan...
kadangkala akibat drpd lambakan kerja yg harus disiapkan, aku dan rakan2 terpaksa melakukan kerja yg sedikit gila bagi menghilangkan kekusutan yg melanda...
namun itu semua lumrah kehidupan bagi insan yg bergelar pelajar...


well,,,,,,,,,,,,,,,tak kira dimana jua kita berada dan apa jua bidang yg kita ceburi, dugaan akan datang silih berganti...
sesungguhnya kita tidak akan pernah terlepas drpd sebarang masalah yg menghimpit diri....
wassalam... =)

No comments:

Post a Comment