Tuesday, January 12, 2010

kau telah lama menjadi musuh aku.....

Aku benci dengan kau 'charlie'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kau telah membuat hidup aku merana...habis kulit ku kau gigit......kulit ku sudah mempunyai bintik2 merah...semuanya gara2 KAU!!!!

boleh tak kau pergi jauh dalam hidup aku????!!!!! kau sememangnya kurang AJAR!!!!

kau juga telah menbuat aku terpaksa menbaca buku dalam keadaan gelap hanya ditemani dengan cahaya lampu suluh...kau sungguh kejam!!!!! pergi kau jauh2 dalam hidup aku...aku tak nak tengok lagi muka kau sama ada kat dalam bilik aku ataupun kat dalam bilik yg selalu kau kunjungi.....

kau telah membuat seisi warga uitm kedah menderita dengan kehadiranmu...tidakkah kau sedar dan merasa malu??????pergi kau JAUH-JAUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kepada budak uitm kedah korang pasti tahu siapa si charlie ni kan????kalo korang tak tahu jugak aku tak tahu la nak kata apa.....k r aku nak mengundur diri dulu ya...wassalam =)

No comments:

Post a Comment