Friday, January 8, 2010

hari jadi LEeN yg ke 20 thn....huhuhu

Leen masih sempat berfacebook

sambil makan sambil tu main uno

kertas dinding kat bilik aku telah tercabut kerana direntap oleh nabila yg perasan comel =)



saat2 leen meniup lilin....eh leen ko dh 20 thn aw!!!!! dah tua siot....wakaka



kek hari jadi beserta kad n hadiah yg kami bertiga beli untuk leen(aku, ain n hajar )...
maaf leen itu saja yg termampu kita org kasi kat ko.....well cantik tak kad 2????
hmm terasa bangga ya disitu kerana tuan empunya badan menulis yg
membuatnya.....leen, jaga baik2 aw kad tu...
kalo kad tu ko kotorkan, aku cekik2 ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sebenarnya banyak lagi gambar yg kalo boleh aku nak postkan sekali...
tetapi oleh kerana pada masa itu ramai diantara kami yg tidak bertudung, maka hasrat itu
terpaksa dibatalkan...harap maaf....
the conclusion are.....
aku rasa berpuas hati dengan persiapan yg telah aku, ain n hajar lakukan...
walaupun aku kekejangan urat tetapi hati aku tetap puas....
party ni mengeratkan lagi hubungan persahabatan kami berempat n dengan
geng2 floor blok m2 tingkat 4.....
part yg paling aku suka sekali ialah apabila semua orang
menjerit ketakutan kerana aku telah meletupkan belon dengan memicit belon
tu sampai dia pecah....
pas tu air sunquick telah ditumpahkan oleh hajar n safwa....
habis lantai bilik aku......
semalam adalah hari bilik aku menjadi macam tunggang pecah...
tapi takpe...
birthday leen punya pasal aku relakan juga....
pas makan cam biase kte org main silent killer n uno....
after tat aku, safwa n fatin sambung main truth or dare.............
pada mulanya ain n leen join sekali tapi akibat kepenatan dorang tidur dulu...maka
tinggallah aku safwa n fatin....
the conclusion kte org tak tidur sampai ke pagi...
pas solat subuh barulah kita org melelapkan mata.......
then masa tengah hari kte org ada group disscussion la plak...
group discussion antara ex pl1l...best gak bila dah lama tak berjumpa pas tu duduk
berkumpul sesama balik....





2 comments:

  1. qila... the best nite ever...
    boleh wat lagi.. hehe..

    ReplyDelete
  2. memang akan dibuat lagi pada 20/2 nie coz time 2 besday ain lak.....

    ReplyDelete