Monday, January 4, 2010

lambakan assignment dan kemalasan yg melampau.

Hmm sekarang ni assignment dah mula berlambak n kemalasan aku pun dah semakin menjadi2...tp dalam pada malas, aku paksakan juga badan aku untuk menyiapkan assignment 2...

khamis ni plak ada test la pulak...buku pun nak kena baca...satu hal yg seharusnya dilakukan...kalo tidak mampus aku tak leh jawab....actually aku malas nak update blog ni....line pon wat masa sekarang ni tak berapa nak baik...senang cite line internet skang ni macam siot...

almaklumlah pelajar2 diploma n ijazah dah masuk...bila dot=rang sume dah masuk, uitm ni dah macam pasar tani yg penuh sesak dengan manusia...makanan pun susah nak cari...makanan kalo lambat je beli alamatnya kebulur la ko seharian.....hmmm nak wat camne, dah begitu lumrahnya...k la bubuy sume, wassalam =)

No comments:

Post a Comment