Friday, December 4, 2009

kegilaan drama2 korea...

A'slmkm...hai sume...hari ni aku nak bercerita tentang kegilaan aku terhadap drama2 korea...walaupun hakikatnya aku sememangnya dari dulu peminat drama korea akan tetapi pada waktu skrg ni kegilaaan ku terhadap drama korea ini semakin gila lagi...eh betul ke ayat aku ni?????ah, apa2 je lah...janji korang paham....well semalam aku bru je abis tengok drama boys over flowers...hanya dalam mase 2 hari sje aku leh tengok kesemua episod...bayangkanlah....tapi oleh kerana terlampau meminati drama korea aku gagahkan jugak menghabiskan tengok drama tu...drama 2 memang best giler r...pelakon dia pun hensem2...so tak de r boring nak tengok.....tapi ari ni aku nak study plak....drama korea, drama jugak tapi buku still kne bukak....kalo tidak mampus aku nak kne catch up banyak bab pas ni...k r bubuy sume...just have fun with ur life k....k assalamualaikum =) weeeehaaaaaa

No comments:

Post a Comment