Sunday, December 13, 2009

teringat aku tentang......

Hmm otw aku nak g library aku ada sembang2 kosong ngan fatin....well kte org bercerita tentang seseorang...seseorang yg kte org rasa seorang yg amat berkaliber, baik budi pekerti, lemah lembut (bukan lembut yg macam mak nyah 2), sopan santun, bukan jenis kaki perempuan n bagi aku dia memang seorang yg baik lah...bukannya apa bukannya senang nak cari lelaki yg baik akhlaknya pada zaman sekarang ni...satu dalam seribu...

pada zaman sekarang ni dapat kita lihat berbagai2 jenis lelaki yg hidng belang, pisau cukur (bukan perempuan je yg jadi pisau cukur, lelaki pun 2 kali 5), kaki perempuan n macam2 lagi r....kadang2 kita org perempuan pun takut nak berlaki...yelah sekarang ni macam2 boleh jadi....walaubagaimanapun, aku memang admire betul dengan budak ni...aku salute ah...k sekian sahaja untuk hari ini...Assalamualaikum =) weeehaaaaa

5 comments:

  1. i know who's u talking about.... i really know him!... aahh...dekat tapi x sampai...longlai jer bila dgr suara dia...

    ReplyDelete
  2. kalo aku mention nme dia nanti ada orang yg akan cemburu....so aku cuma leh cakap yg dia seorang yg sangat senag untuk dibawa berbincang dan sangat senang untuk dijadikan sebagai teman berbicara....kalo ko jumpa dan mengenali dia secara secara mendalam kau pun akan mengiyakan kata2 aku ni...huhu...2 me he's a perfect guy =)

    ReplyDelete
  3. haha.. but he's taken! y good guy always be taken before i meet them?

    ReplyDelete
  4. u r right fatin....aku pun rasa apa yg ko rasa...huhu

    ReplyDelete