Tuesday, December 15, 2009

waaaaa, terjadi juga akhirnya.....

Aku memang terkejut giler r tentang hal yg terjadi semalam.....nak tahu tak??? semalam dalam pada aku ngah syok tengok cite korea, tetiba aku terdengar suara orang lelaki...at first aku nak tanya ain sama ada dia ada dengar ataupun tidak...tapi aku batalkan hasratku sbb aku takut aku tersalah dengar...

tiba2 suara orang lelaki 2 makin lama makin kuat pulak kedengaran..apa lagi aku ngan ain dah pandang sesama sendiri..pas 2 apa lagi, aku ngan ain pun cepat2 mengendap n bukak pintu bilik sambil kepala kte org tertoleh ke kanan dan ke kiri...bayangkanlah dua kepala sedang mengendap di celah pintu yg hanya terbukak sedikit.....

tiba2 dalam pada kte org terhendap2 tiba2 terjegul muka mak guard...apa lagi terperanjat r kte org...terkejut beruk masa 2...lepas muka mak guard terjegul kat depan pintu bilik kte org dia terus merempuh masuk bilik kte org..n the worst thing is kat belakang mak guard 2 ada pak guard....dah lah masa 2 kte org punya pakaian tak proper..tiba2 pak guard lak datang...memang sueh tol....dah lah mak guard 2 check bilik kte org macam check bilik pengedar dadah...

lepas bilik kte org jadi mangsa, bilik yg lain pun sama senasib macam kte org....semua bilik kne geledah....aku tak kesah kalau nak wat spot check secara mengejut tapi agak2 r...tahu2 jelah pakaian kte org camne kat kolej...dengan tak bertudung....tup2 terjegul muka pak guard...tak ke haru namanya....aku harap pas ni tak terjadi lagi perkara ni...k la itu sahaja untuk kali ini...bubuy, assalamualaikum =)

2 comments: